donderdag 5 januari 2012

Bestelling ELF

Mijn tweede blogpost en weer een bestelling, inderdaad. Zoals jullie zien, bestel ik nogal veel via het internet. Ik heb deze keer ELF producten besteld. ELF kan je niet vinden in de winkels, alleen online. Het is nu de 2de keer dat ik ELF producten bestel. Ik hou van ELF. Ten eerste, heel goedkoop ( behalve de verzendskosten ) en ten tweede, ze geven mij geen huidirritaties. Ik zal jullie laten zien wat ik heb besteld.



Ik had een kleine spiegeltje nodig voor in me'n tas, mijn oude was kapot dus heb ik maar  één besteld en een anti-bacteriën gel, handig voor in de tas.

De gezichtsproducten: een highlight , een bronzer ( die had ik al maar die paste goed bij mijn huid dus heb ik er nog ene besteld, en een cover stick bedekte wallen, en roodheid op het gezicht.

Lipproducten: een lipstick, een lipgloss, en een lippotlood.

Oogproducten: een mascara en een waterproof eyeliner.

Als laatste heb ik een Brush shampoo, voor mijn make-up borsteltjes te wassen, en dan een face brush voor het hele gezicht, een eyeshadow brush, voor oogschaduw en een concealer brush.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten